Aktüerya Bilimleri 1. sınıf öğrencisiyim. Buradaki DD ve DC olan dersleri seneye 2. sınıfta yükseltmek için alttan almak mantıklı mı sizce? Kredileri yüksek olduğu için GANO'yu çok düşürdüler.
Eğer Güz Dönemi derslerinle çakışmayacaksa ve seni zorlayacak dersler yoksa al yükselt. DD-DC yerine BB-BA yaparsan en az ortalamanı çok güzel arttırır.
Eğer Güz Dönemi derslerinle çakışmayacaksa ve seni zorlayacak dersler yoksa al yükselt. DD-DC yerine BB-BA yaparsan en az ortalamanı çok güzel arttırır.
Bunların hepsini danışmanından öğrenebilirsin. Çakışıp çakışmayacağı seneye belli olur. Kaç ders alabileceğini de danışmanına sor ya da yönetmeliğinizi açıp oku. Ben olsam alırdım bu arada.