DD ve DC olan dersleri yükseltmek için alttan almak mantıklı mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Atahan
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 71
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
420
Çözümler
2
Beğeniler
268
Yer
İstanbul
Aktüerya Bilimleri 1. sınıf öğrencisiyim. Buradaki DD ve DC olan dersleri seneye 2. sınıfta yükseltmek için alttan almak mantıklı mı sizce? Kredileri yüksek olduğu için GANO'yu çok düşürdüler.

 
Eğer Güz Dönemi derslerinle çakışmayacaksa ve seni zorlayacak dersler yoksa al yükselt. DD-DC yerine BB-BA yaparsan en az ortalamanı çok güzel arttırır.
Hocam çakışıp çakışmayacağını ve alttan en fazla kaç kredi alabileceğimi nasıl öğrenebilirim?
 
Hocam çakışıp çakışmayacağını ve alttan en fazla kaç kredi alabileceğimi nasıl öğrenebilirim?
Bunların hepsini danışmanından öğrenebilirsin. Çakışıp çakışmayacağı seneye belli olur. Kaç ders alabileceğini de danışmanına sor ya da yönetmeliğinizi açıp oku. Ben olsam alırdım bu arada.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…