Crestfallen

Uzman
Katılım
23 Eylül 2024
Mesajlar
550
Çözümler
1
Beğeniler
402
Merhaba arkadaşlar,
Bugün DeFacto mobil uygulaması üzerinden GarantiPay ödeme yöntemini kullanarak bir sipariş verdim. Kredi kartımdan ücret tahsil edildi ve bankadan onay bildirimi geldi.

Ancak ödeme sonrası uygulama ekranında "stok yok" benzeri bir hata uyarısı aldım ve sistem beni sepeti onaylama ekranına geri attı. Siparişlerim sayfasına girdiğimde ise oluşturulmuş herhangi bir sipariş görünmüyor.
Durumu hemen DeFacto müşteri hizmetlerine bildirdim. Ancak sistemlerinde oluşan bir sipariş veya sipariş numarası göremedikleri için şu an için herhangi bir işlem yapamadıklarını, yardımcı olamayacaklarını belirttiler.

Benzer bir durum yaşayan var mı? İade kendiliğinden sağlanır mı?
 
Bankacılık uygulamanızdan kontrol edin. Karttan ödeme yapıldıysa. İtiraz işlemi başlatın. Yüksek ihtimal bankacılık uygulamanızdan itiraz yapabilirsiniz.
 
Bankacılık uygulamanızdan kontrol edin. Karttan ödeme yapıldıysa. İtiraz işlemi başlatın. Yüksek ihtimal bankacılık uygulamanızdan itiraz yapabilirsiniz.

Uygulamada hata veriyor nedense. İtiraz oluşturmuyor.

Banka ile görüştüm bir itiraz açtı. Kârta borcun yansımasını bekleyeceklermiş. DeFacto provizyondayken iadeyi verse keşke.
 
Son düzenleme: