Semih_gdk10
Becerikli
- Katılım
- 13 Eylül 2025
- Mesajlar
- 117
- Beğeniler
- 24
Dexter'ı bitirdim. Bugün sizce The Mentalist mi, Prison Break mi, Breaking Bad mi izleyim? Sizce ne düşünüyorsunuz?
Dexter'ı bitirdim. Bugün sizce the mentalist mi, Prison Break mi, Breaking Bad mi izleyim? Sizce ne düşünüyorsunuz?
Keşfet sıkmaya başladı hocam.Dexter sonrası biraz çimene dokunmalı (!)
Şaka maka 3 dizi de çok ağır hocam, hızlı sıkar sizi. Biraz ara verin.
Dexter sonrasi ile ilgili olmamakla beraber Breaking Bad kesinlikle izlenmeli, ilk sezonlar gerçekten yavaş akıyor ama kesinlikle değer.
Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.