Prison Break tabii :).

Bağımlılık yapar ama söyleyeyim, eskiden uyumayıp izlediğimi hatırlıyorum. Sonlarını çok iyi ayarlamış hainler, diğer bölüme geçmeden çıkamıyorsun.

Breaking Bad bence çok abartılıyor. O kadar da i yi bir dizi değil.

Hahaha, linç geliyor dikkat et. Bana göre de pek iyi bir dizi değil, özellikle ilk bölümleri işkence.
 
Son düzenleyen: Moderatör: