Evet öyle gerçekten. OnePlus alacaktım fakat fiyatı 5K seviyesinden bir gram indirmediler hiçbir kampanyada da OnePlus Buds'lar geçerli değil. Bunların reklam, kampanya birimi ayakta uyuyor halbuki yapsalar tanınırlık daha da artar... Şu an acaba beklemeyip EarFun mı alsam diye düşünüyorum.
Ben aldım, bir kaç gün kullanıp iade ettim. Kulağımda uyum sorunu olmasa çok iyiydi. Tabii bir kaç eksiklikleri vardı bana göre ama fiyatına bakınca çok iyiydi.
Bunu alırsam OnePlus'ın aklımda kalacak olmasından hiç hoşlanmayacağım ne yapsam benim kararsızlık seviyesi çok kötü şu an. Kampanya gece bitecek.
Ben aldım, birkaç gün kullanıp iade ettim. Kulağımda uyum sorunu olmasa çok iyiydi. Tabii birkaç eksiklikleri vardı bana göre ama fiyatına bakınca çok iyiydi.
Kulaklığın çok kullanıcı fark etmese de LDAC codec harici AAC entegrasyonunu kötü yapmışlar. iPhone'da dinlerken bariz ses kalitesi düşüşünü anlıyordum. Bir çok kulaklık kullandım fakat AAC codecte iPhone ile hiç böyle sorun yaşamadım. Android LDAC codecte hiç sorun yok. Ek olarak uygulama için EQ yok yani var da 3 bant EQ var ve frekanslar belli değil. Bu yine Android'de sorun değil çünkü harici EQ uygulamaları var, iPhone'da maalesef yok. Bir de ses profili kutudan çıkınca çok çok basslı. Benim kulaklar yaşlandı şiddetli bass baş ağrısı yapıyor Benim gördüğüm eksiler bunlardı.