sawyerford

Üstün
Katılım
7 Ocak 2024
Mesajlar
1.267
Çözümler
7
Beğeniler
866
Yer
4 8 15 16 23 42
EarFun'a özel 200 TL + VISA kartınız da varsa 350 TL daha indirimle kulaklık 3.449 TL gibi çok uygun bir fiyata geliyor. @Simon

https://app.hb.biz/tAslSj4t3R5L

1782238900324.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yurt disi fiyatina benzemis. OnePlus Buds 4, Liberty 5 yerine Air Pro 4+'i daha onde goruyorum.
Evet öyle gerçekten. OnePlus alacaktım fakat fiyatı 5K seviyesinden bir gram indirmediler hiçbir kampanyada da OnePlus Buds'lar geçerli değil. Bunların reklam, kampanya birimi ayakta uyuyor halbuki yapsalar tanınırlık daha da artar... Şu an acaba beklemeyip EarFun mı alsam diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Bunu alırsam OnePlus'ın aklımda kalacak olmasından hiç hoşlanmayacağım ne yapsam benim kararsızlık seviyesi çok kötü şu an. Kampanya gece bitecek.
@Simon, CMF Buds 2 Plus nasıldır sizce? Fiyatı iyi gibi, şu an alınır mı? Fiyatı inmiş gözüküyor.
Ben aldım, bir kaç gün kullanıp iade ettim. Kulağımda uyum sorunu olmasa çok iyiydi. Tabii bir kaç eksiklikleri vardı bana göre ama fiyatına bakınca çok iyiydi.
 
Bunu alırsam OnePlus'ın aklımda kalacak olmasından hiç hoşlanmayacağım ne yapsam benim kararsızlık seviyesi çok kötü şu an. Kampanya gece bitecek.

Ben aldım, birkaç gün kullanıp iade ettim. Kulağımda uyum sorunu olmasa çok iyiydi. Tabii birkaç eksiklikleri vardı bana göre ama fiyatına bakınca çok iyiydi.

Gördüğünüz eksiklikler neydi peki?
 
Gördüğünüz eksiklikler neydi peki?
Kulaklığın çok kullanıcı fark etmese de LDAC codec harici AAC entegrasyonunu kötü yapmışlar. iPhone'da dinlerken bariz ses kalitesi düşüşünü anlıyordum. Bir çok kulaklık kullandım fakat AAC codecte iPhone ile hiç böyle sorun yaşamadım. Android LDAC codecte hiç sorun yok. Ek olarak uygulama için EQ yok yani var da 3 bant EQ var ve frekanslar belli değil. Bu yine Android'de sorun değil çünkü harici EQ uygulamaları var, iPhone'da maalesef yok. Bir de ses profili kutudan çıkınca çok çok basslı. Benim kulaklar yaşlandı şiddetli bass baş ağrısı yapıyor :D Benim gördüğüm eksiler bunlardı.