Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078
Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078
Şu anda var mı bilmiyorum ancak olmasa da yakında kategori engelleme özelliği gelecektir. Görmek istemeyenler mevzu bahis kategoriyi engelleyip hayatlarına orası yokmuş gibi devam edebileceğinden kaldırılmasını doğru bulmuyorum.
Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078
Selamlar, arkadaşlar nedense bu aralar penisim kalkmıyor. Günlük kalsiyum ve magnezyum takviye kapsülü içtiğim için mi oldu bilmiyorum ama nedense kalkmıyor. NOT: Konu ciddidir. Dalgaya alacak arkadaşlar bir zahmet yazmasın.