- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.399
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.548
Okurken ve konuşurken en çok zevk aldığım, en eğlenceli ama bazen en duygulu konuların açıldığı o yer gelsin.
Ne güzel işte daha ne istiyorsunuzGelecek konu örnekleri şu;
Kız beni engelledi.
Kız benden hoşlanıyor mu?
Mastürbasyon zararlı mı?
Erken boşalıyorum.
Sürtünerek mast. zararlı mı?
Kızlardan utanıyorum.
Bu konular yüzünden gelmemeli.
Bunun neresi güzel kardeşim? Milletin pisliklerini görmek zorunda mıyız biz? Eğlence arıyorsan başka yerlere.
Örnek konular böyle olunca: Okuldan bir kızın adımı sorması.Yalnız ben bile bu kadar eksi beklemiyordum. :ROFLMAO:
Hala canım sıkılınca girip okurum. Öyle bir konu :]Diğer forumda spermini içtiğini iddia eden arkadaştan sonra o kategori benim kafamda lanetli kaldı.
Sperm tadı nasıldır?
Merhaba, Technopat'taki bilmem kaçıncı garip konuya hoş geldiniz. Direkt konuya girelim. Kendi spermimi içtim, tadı hem acı hem tatlı hem de ekşiydi. İçtikten 2-3 dakika sonra biraz boğazım yandı ne yalan söyleyeyim. Eğer benim gibi garip fantezileriniz varsa ve hayatınızda değişik bir şeyler...www.technopat.net
Köpeğim spermli peçeteyi yedi vardı onu unutmam.
En azından o kategoridekiler buraya gelmedi.Olsun akşam akşam moralim yerine geldi, gelen mesajlar çok iyi.![]()
Kesinlikle, normali 10 kattır bunun. Artık 4-5 kat konularına alıştık.Gerçekten de sağ testisim sol testisimden 4-5 kat büyük konusu görmek istemiyoruz ya.