Selam. Soru biraz garip ama tehlikeli geliyor özellikle testis torsiyonu geçirmis birisi için. Bir testisim alındı ve tahrik olduğum zaman testisim sert oluyor ve şişiyor 1-2 saat sonra normale geri dönüyor. İnternete baktığım zaman testis kanseri falan yazıyordu kafam çok karıştı? Normal mi?
Merhaba, Technopat'taki bilmem kaçıncı garip konuya hoş geldiniz. Direkt konuya girelim. Kendi spermimi içtim, tadı hem acı hem tatlı hem de ekşiydi. İçtikten 2-3 dakika sonra biraz boğazım yandı ne yalan söyleyeyim. Eğer benim gibi garip fantezileriniz varsa ve hayatınızda değişik bir şeyler...
Diğer forumdan gördüğüm kadarıyla böyle bir kategorideki kullanıcı profili genellikle şöyle oluyor: "13 yaşındayım, çok iyi Valorant oynarım ve tek yeteneğim bu sayılabilir. Daha önce hiç görmediğim, insanların deyişine göre kız olduğunu düşündüğüm kişi benden hoşlanmıyor ama ben bir hoşlanmış gibiyim. Sebebi ne olabilir? Nasıl hoşlanmasını sağlarım? Beni yer mi? Onu yesem mi? Unutmadan... Cümle bile kuramıyorum. Konu tamamen moderatörün düzenleme yeteneğidir."
Mizah kategorisi iş yapmadığı için alternatif olarak gelebilir belki. Göz ardı etme özelliği de olursa iyi olur. Gerçekten destek arayan ve destek almakta ümidi olan kişiler için zaten çözüm yeri olacağını sanmıyorum. Konuya yazacak çoğu kişinin sevgilisi değil, kız arkadaşı bile yok.