Sorun Windows lisansı ise, kullandığın Windows lisansı Retail key ise, Microsoft mail hesabına bağlayabilirsin, eski laptop da oturum kapatıp, yeni laptop da oturum açtığın zaman lisans taşınmış olur.
Eski sistemdeki Windows'u komple yeni sisteme geçirmek istiyor anladığım kadarıyla. O zaman eski diski söküp yenisine takın ama bunu da önermem. Sıfırdan format diski oluşturup Windows kurmanızı öneririm.