Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?
Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?
Ben fareyle kontrolde oynarken bu şekilde değildi kesinlikle. Direksiyondan kaynaklı olabilir. Bu arada nerede oynuyorsunuz hocam o rüzgar sesi nedir yahu?