ETS 2 şerit takip asistanı çok kötü

Katılım
6 Şubat 2024
Mesajlar
5.729
Çözümler
82
Beğeniler
5.808
Yer
Haddonfield, Illinois
Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?

 
Bu sorun direksiyon kullanmanızdan kaynaklanıyor; bende de aynı sorun vardı, klavyeye geçince düzeliyor.
 
Ben fareyle kontrolde oynarken bu şekilde değildi kesinlikle. Direksiyondan kaynaklı olabilir. Bu arada nerede oynuyorsunuz hocam o rüzgar sesi nedir yahu?
 
Yanlış hatırlamıyorsam belirli bir hızın üstünde klavyede de aynı sorun oluyordu, aracı yavaş hıza sabitleyip deneyin.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…