Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?
Detaylar
Kim cevapladı?Kriyus
Yetkin
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 510
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 228
Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?
Bu sorun direksiyon kullanmanızdan kaynaklanıyor; bende de aynı sorun vardı, klavyeye geçince düzeliyor.
Oyunu oynayan çok büyük bir kesim set kullanıyor, bunu ayarlamamış olmaları mantıklı gelmiyor.Bu sorun direksiyon kullanmanızdan kaynaklanıyor; bende de aynı sorun vardı, klavyeye geçince düzeliyor.
Kriyus
Yetkin
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 510
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 228
Evet, çok saçma bir olay ama zaten oyunun keyfi sürmekte. Belki direksiyonun uygulamasından hasasiyeti kısarsanız daha iyi olabilir.Oyunu oynayan çok büyük bir kesim set kullanıyor, bunu ayarlamamış olmaları mantıklı gelmiyor.
Daffy Duck
Üstün
Ben fareyle kontrolde oynarken bu şekilde değildi kesinlikle. Direksiyondan kaynaklı olabilir. Bu arada nerede oynuyorsunuz hocam o rüzgar sesi nedir yahu?
30-40 ile giderken de aynı maalesef.Yanlış hatırlamıyorsam belirli bir hızın üstünde klavyede de aynı sorun oluyordu, aracı yavaş hıza sabitleyip deneyin.
Benzer konular
- Mesaj
- 2
- Görüntüleme
- 86
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
Makine Çeviri LEGO Batman Legacy of the Dark Knight Türkçe Yama | 2026
- Calypso Çeviri
- Mesaj: 1
-
-
-
Kupon Trendyol'da elektronik ürünlerde geçerli 1.200 TL'ye 300 TL indirim
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0