Ben mi ayarlayamadım yoksa bunun normali mi bu anlayamadım. Asistan kısmında; hız sabitleme, adaptif hız sabitleme, şerit takip, şeritte tutma asistanları var. Acaba kombinasyonu mu yanlış yapıyorum? Hangileri açmam lazım?


Bu sorun direksiyon kullanmanızdan kaynaklanıyor; bende de aynı sorun vardı, klavyeye geçince düzeliyor.
 
Yanlış hatırlamıyorsam belirli bir hızın üstünde klavyede de aynı sorun oluyordu, aracı yavaş hıza sabitleyip deneyin.