Detaylar
Kim cevapladı?İlk defa gördüm. Hayatımda hiçbir fiziksel oyunum veya bu tarz şeyim olmadı. Nasıl kuruluyor merak ettim doğrusu.Elinizde hiç fiziksel Windows veya Microsoft kutularından var mı? Varsa paylaşabilirsiniz.
Kendi koleksiyonum böyle:
Eki Görüntüle 73162
Son düzenleyen: Moderatör:
Böyle kutuların veya oyun kutularının içinde genellikle ürünün CD/DVD'leri ve kitapçıkları oluyor, eğer bahsettiğiniz buysa.İlk defa gördüm. Hayatımda hiçbir fiziksel oyunum veya bu tarz şeyim olmadı. Nasıl kuruluyor merak ettim doğrusu.
He anladım. Direkt CD'den kurulum gerçekleştiriyorsun. Hatırladım ya, elime geçmedi ama duydum bir yerlerde.Böyle kutuların veya oyun kutularının içinde genellikle ürünün CD/DVD'leri ve kitapçıkları oluyor, eğer bahsettiğiniz buysa.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 280
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 258
Su koleksiyon için neler verilmez be.Elinizde hiç fiziksel Windows veya Microsoft kutularından var mı? Varsa paylaşabilirsiniz.
Kendi koleksiyonum böyle:
Eki Görüntüle 73162
2. el sitelerinde bulabilirsin Türkiye'de. Yurtdışındaki 2. el sitelerinde bulunması daha kolay ama yeni vergilerden dolayı pek önermiyorum. Bir de Windows XP kutusunu aldığım zaman gümrükte takılmıştı 150 euro üstünde olmamasına rağmen o yüzden bir daha yurtdışından almadım Türkiye içinde almaya çalıştım.
Son düzenleyen: Moderatör:
Anladım. Teşekkürler yanıt için.2. el sitelerinde bulabilirsin Türkiye'de. Yurtdışındaki 2. el sitelerinde bulunması daha kolay ama yeni vergilerden dolayı pek önermiyorum. Bir de Windows XP kutusunu aldığım zaman gümrükte takılmıştı 150 euro üstünde olmamasına rağmen o yüzden bir daha yurtdışından almadım Türkiye içinde almaya çalıştım.
Elinizde hiç fiziksel Windows veya Microsoft kutularından var mı? Varsa paylaşabilirsiniz.
Kendi koleksiyonum böyle:
Eki Görüntüle 73162
Disk olarak birkaç tane bende var. Ama kutulu olarak yok denilebilir. Ben de kutularını atmam. Ama zamanında atılmış işte.
Son düzenleyen: Moderatör:
Kötü olmuş o ya, hangi disklerden var?Disk olarak birkaç tane bende var. Ama kutulu olarak yok denilebilir. Ben de kutularını atmam. Ama zamanında atılmış işte.
Yeni konular
-
-
Thrustmaster T128, vites ve debriyaj seti nasıl tek cihaz olarak gösterilebilir?
- Telefonunu Çıkra
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-