Kullandığım PC'yi yeni formatlayıp Windows 11'e yükselttim, bununla beraber CS2 de FPS sürekli olarak 120-150 FPS aralıklarından 5-8 FPS seviyelerine düşüyor. PC temiz, o açıdan sorun yok biliyorum. Çünkü bu sorunu 1,5 yıl kadar önce de yaşamıştım ve hatırladığım kadarıyla işlemci güç ayarını agresiften pasife çekerek sorunu çözmüştüm. Fakat şu an o ayarı bulamıyorum. O ayarı tekrar nasıl yapacağımı ve farklı çözüm yöntemleri göstermenizi isterim.
Detaylar
Kim cevapladı?Buzcuk
Uzman
- Katılım
- 19 Şubat 2025
- Mesajlar
- 265
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 96
Kullandığım PC'yi yeni formatlayıp Windows 11'e yükselttim, bununla beraber CS2 de FPS sürekli olarak 120-150 FPS aralıklarından 5-8 FPS seviyelerine düşüyor. PC temiz, o açıdan sorun yok biliyorum. Çünkü bu sorunu 1,5 yıl kadar önce de yaşamıştım ve hatırladığım kadarıyla işlemci güç ayarını agresiften pasife çekerek sorunu çözmüştüm. Fakat şu an o ayarı bulamıyorum. O ayarı tekrar nasıl yapacağımı ve farklı çözüm yöntemleri göstermenizi isterim.
Driver kurdunuz mu?
Evet RTX3050.Nvidia'mı kullanıyorsunuz? Nvidia kullanıyorsanız büyük ihtimal son çıkan driver ile alakalı olabilir. Aynı sorunu bende yaşıyorum.
Windows Update ile kurdum. Ekran kartı için de kendi sitesinden kurdum.
Daryl1dx
Çalışkan
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 17
- Beğeniler
- 15
566.36 sürümlü drivere geçin.Nvidia'mı kullanıyorsunuz? Nvidia kullanıyorsanız büyük ihtimal son çıkan driver ile alakalı olabilir. Aynı sorunu bende yaşıyorum.
Buzcuk
Uzman
- Katılım
- 19 Şubat 2025
- Mesajlar
- 265
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 96
Evet RTX3050.
Windows Update ile kurdum. Ekran kartı için de kendi sitesinden kurdum.
NVIDIA Denetim Masası'ndan performans ayarına almayı deneyin.
Yaptım sorunu çözmedi.NVIDIA Denetim Masası'ndan performans ayarına almayı deneyin.