Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?

En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.

Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.

Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
 
4'ün sunucuları kapandı. Dijital mağazalardan da kaldırıldı.
5, bana göre haritası aşırı sıkıcı bir oyun. O halde 150-160 saatim var.
6 oynanır.

Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?

En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.

Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.

Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
Direksiyon seti alınmaz zaten hocam, bu oyunlar için. Keyif alıyorsa her şekilde oynar.
 
5 haritadan kaybediyor. 6 ise araba eksikliğinden kaybediyor, hatta 5'teki çoğu araba da yok bu oyunda. Bu sebeple 4, bu üçleme arasındaki en kaliteli yapım. Hem araba, hem harita olarak gayet tatmin edici. Online olmasının da pek bir önemi yok açıkçası.

Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.
 
3'ü de oynanır. Fakat direkt 6. oyunu oynasan da olur. 4 zaten satışlardan kalktı. Alabiliyorsan 6. oyunu almak en iyisi.
 
4'ü artık alamazsın bile, mağazalardan kaldırıldı. Daha önceden aldıysan da mekanikleri çok eski. FH5'in haritası çok boş. FH6 ise kaymak gibi. Oyunun kategorisine ilgin varsa değerlendirilir.
 
Herkes FH5 haritası berbat demiş. 4 satışları kalkması ve sunucuları kapalı olması mühim değil. Güzel araçlar olsun yeterli gözüyle bakıyorum. ✨
 
Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.
Beklentinize göre değişir, zaten direksiyon seti varsa oyun olarak seçenekler giderek artıyor, ama Forza'da drift atarken inanılmaz keyif alıyorum. Hala öğrenme aşamasındayım.

Asetto Corsa'ya alışamadım ama dünyasına girmeyi deneyeceğim. Direkt oyun tavsiyeniz varsa dinleyebilirim.

Direksiyon seti alınmaz zaten hocam, bu oyunlar için. Keyif alıyorsa her şekilde oynar.
Uzun vadeli bir zevk dedim zaten hocam, deneyim farkı olacak illa ki. Ben uzun süre gamepad ile oynadım şimdi direksiyona geçtim. O zaman keyifliydi şimdi de keyifli.