Detaylar
Kim cevapladı?emre259
Başarılı
- Katılım
- 17 Aralık 2024
- Mesajlar
- 792
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 670
Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?
En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.
Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.
Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
4'ün sunucuları kapandı. Dijital mağazalardan da kaldırıldı.
5, bana göre haritası aşırı sıkıcı bir oyun. O halde 150-160 saatim var.
6 oynanır.
Direksiyon seti alınmaz zaten hocam, bu oyunlar için. Keyif alıyorsa her şekilde oynar.Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?
En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.
Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.174
- Makaleler
- 21
- Çözümler
- 189
- Beğeniler
- 5.829
5 haritadan kaybediyor. 6 ise araba eksikliğinden kaybediyor, hatta 5'teki çoğu araba da yok bu oyunda. Bu sebeple 4, bu üçleme arasındaki en kaliteli yapım. Hem araba, hem harita olarak gayet tatmin edici. Online olmasının da pek bir önemi yok açıkçası.
Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
emre259
Başarılı
- Katılım
- 17 Aralık 2024
- Mesajlar
- 792
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 670
Beklentinize göre değişir, zaten direksiyon seti varsa oyun olarak seçenekler giderek artıyor, ama Forza'da drift atarken inanılmaz keyif alıyorum. Hala öğrenme aşamasındayım.Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.
Asetto Corsa'ya alışamadım ama dünyasına girmeyi deneyeceğim. Direkt oyun tavsiyeniz varsa dinleyebilirim.
Uzun vadeli bir zevk dedim zaten hocam, deneyim farkı olacak illa ki. Ben uzun süre gamepad ile oynadım şimdi direksiyona geçtim. O zaman keyifliydi şimdi de keyifli.Direksiyon seti alınmaz zaten hocam, bu oyunlar için. Keyif alıyorsa her şekilde oynar.
Kvothe
Başarılı
4 oynanır, diğer ikisini daha tam olarak deneyimleyemedim.