Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?
En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.
Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
Oynanır, 4 ve 6'yı oynasan bir şey kaybetmezsin. Ama nasıl oynamak?
En azından kaliteli bir gamepad. Xbox gamepad Microsoft ile tam uyumlu olduğu için bu oyunda akıyor. Tetkiklerde gaz ve frende titreşim vuruyor. Özellikle bu iyi.
Direksiyon seti masraflı ancak uzun vadeli bir zevk.
Grafiksel anlamda bir çağ olduğunu düşünüyorum 4 ve 6 arasında. Araba oyunlarından keyif alıyorsan beğenmemen için sebep yok. Güzel bir simülasyon oyunu işte.
5 haritadan kaybediyor. 6 ise araba eksikliğinden kaybediyor, hatta 5'teki çoğu araba da yok bu oyunda. Bu sebeple 4, bu üçleme arasındaki en kaliteli yapım. Hem araba, hem harita olarak gayet tatmin edici. Online olmasının da pek bir önemi yok açıkçası.
Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.
4'ü artık alamazsın bile, mağazalardan kaldırıldı. Daha önceden aldıysan da mekanikleri çok eski. FH5'in haritası çok boş. FH6 ise kaymak gibi. Oyunun kategorisine ilgin varsa değerlendirilir.
Forza Horizon oyunlarında direksiyon setinin pek bir esprisi yok. Moza R5 alana kadar ben de çok farklı bir deneyim olacağını, devrim niteliğinde bir zevk farkı olacağını düşünüyordum ancak oyunun geri bildirimleri ve fizikleri arcade tabanlı olduğu için direksiyon seti ile oynamak çin işkencesi gibi.
Beklentinize göre değişir, zaten direksiyon seti varsa oyun olarak seçenekler giderek artıyor, ama Forza'da drift atarken inanılmaz keyif alıyorum. Hala öğrenme aşamasındayım.
Asetto Corsa'ya alışamadım ama dünyasına girmeyi deneyeceğim. Direkt oyun tavsiyeniz varsa dinleyebilirim.
Uzun vadeli bir zevk dedim zaten hocam, deneyim farkı olacak illa ki. Ben uzun süre gamepad ile oynadım şimdi direksiyona geçtim. O zaman keyifliydi şimdi de keyifli.