Üçünü de oynamış birisi olarak yorum yapacak olursam 6 > 4 > 5 şeklinde sıralarım. 4'ün 5'e kıyasla eksisi araba sesi vasatlığı ve ters yol olması, 5'in 4'e kıyasla eksisi ise haritasının ilgi çekici olmaması. 6'da da yollar 4'teki gibi ters ama haritası ne 5 kadar kötü ne de 4 kadar iyi, tam kararında. Hatta bana kalırsa 4'ün biraz önünde. 6'da hayal kırıklığına uğradığım kısım bazı arabaların sesinin 5'i geçtim 4'ten bile daha kötü olması. Onun dışında bir eksisi yok. Optimizasyon olarak gayet iyi bir oyun. 8 GB RAM ile bile akıcılık problemi veya drop sorunu yaşamadan sorunsuz oynayabiliyorum.