Herkesin seviyesi ve oynanış stili farklıdır, kendin yarışlara girip en üst seviyeden başlatıp keyif aldığın seviyeye kadar düşür ve uzun bir süre o zorlukta oyna. Zaman geçip oyuna daha çok alıştıkça zorluğu kademeli olarak arttır. Ayrıca rahat bir oynanış mı yoksa oynarken terleyeceğin seni zorlayacak bir oyun deneyimi mi yaşamak istiyorsun karar ver ve seçimini ona göre yap.

Arkadaşlar Forza Horizon 6'yı hangi zorlukta oynuyorsunuz?
FH6'ya henüz sahip değilim ama FH4'te ortalama üstü zorluğunda oynuyorum. Oynaması rahat oluyor, hiç kasmıyorum.
 
Valla Ortalama Üstü'nün bir üst seviyesinde oynuyorum, adını unuttum. Fakat Gran Turismo 7'den sonra bana hiç bir oyun onun kadar diken üstünde tutacak zorlukta gelmedi.