GhosT_1982
Becerikli
- Katılım
- 1 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 129
- Beğeniler
- 46
Arkadaşlar Forza Horizon 6'yı hangi zorlukta oynuyorsunuz? Uzman çok mu zor acaba?
Herkesin seviyesi ve oynanış stili farklıdır, kendin yarışlara girip en üst seviyeden başlatıp keyif aldığın seviyeye kadar düşür ve uzun bir süre o zorlukta oyna. Zaman geçip oyuna daha çok alıştıkça zorluğu kademeli olarak arttır. Ayrıca rahat bir oynanış mı yoksa oynarken terleyeceğin seni zorlayacak bir oyun deneyimi mi yaşamak istiyorsun karar ver ve seçimini ona göre yap.
FH6'ya henüz sahip değilim ama FH4'te ortalama üstü zorluğunda oynuyorum. Oynaması rahat oluyor, hiç kasmıyorum.Arkadaşlar Forza Horizon 6'yı hangi zorlukta oynuyorsunuz?