Game Garaj Slayer R9T3D RTX 5070 Ti laptopta coil whine sesi normal mi? Bakım yapılmalı mı?

ltcolbaron41

Uzman
Katılım
24 Aralık 2024
Mesajlar
462
Çözümler
1
Beğeniler
153
Arkadaşlar başlıktaki laptoptan mevcut. 12.01.2026 tarihinde alındı. Alındığından beri çok kullanılmadı; hafta sonları ve bazen hafta içi akşam CS2 oynuyorum, 2-3 saat. Bakımlarını ne zaman yaptırmalıyım?

CS2'de sıcaklık değerleri watt limiti ile birlikte 70-75 derece arası. Low ayarlarda 400-600 FPS alıyorum. Fan sesi de aşırı şiddetli değil; ancak bazen fan anlık hızlandığında ıslık sesi geliyor inceden. Sebebi nedir, bakım ve temizlik yaptırmalı mıyım?
 
Eğer dediğiniz gibi Coil Whine ise bakım gerektiren bir şey yok. Bobin zımbırtısı işte. Bileşenlerin yüksek frekansta titreşmesinden ötürü oluyor.

Sıcaklık değerleriniz normal bu arada. Aldığınız FPS değerleri de normal.
 
Cw sesi değil muhtemelen hocam cw sesini biliyorum. İslik sesi gibi cok inceden geliyor sanki havalandırma kanalının içine toz kaçmışta fan hızlı ufleyince o ıslık yapiyor gibi. Normalde ben bireysel olarak da bakım temizlik yaparım ama bu kasanın arka kapak çok dandik elimde kalır diye korkuyorum.
 
Video kaydı alıp yükleme şansınız var mı?
 
Video kaydı alıp yükleme şansınız var mı?

Eve hocam şu an evde değilim de ıslık sesini tarif etmek için bu videodaki fan hızlandığında çıkan ıslık sesi gibi tabii bu kadsr şiddetli degil
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…