ltcolbaron41

Uzman
Katılım
24 Aralık 2024
Mesajlar
462
Çözümler
1
Beğeniler
153
Arkadaşlar başlıktaki laptoptan mevcut. 12.01.2026 tarihinde alındı. Alındığından beri çok kullanılmadı; hafta sonları ve bazen hafta içi akşam CS2 oynuyorum, 2-3 saat. Bakımlarını ne zaman yaptırmalıyım?

CS2'de sıcaklık değerleri watt limiti ile birlikte 70-75 derece arası. Low ayarlarda 400-600 FPS alıyorum. Fan sesi de aşırı şiddetli değil; ancak bazen fan anlık hızlandığında ıslık sesi geliyor inceden. Sebebi nedir, bakım ve temizlik yaptırmalı mıyım?
 
Arkadaşlar başlıktaki laptoptan mevcut. 12.01.2026 tarihinde alındı. Alındığından beri çok kullanılmadı; hafta sonları ve bazen hafta içi akşam CS2 oynuyorum, 2-3 saat. Bakımlarını ne zaman yaptırmalıyım?

CS2'de sıcaklık değerleri watt limiti ile birlikte 70-75 derece arası. Low ayarlarda 400-600 FPS alıyorum. Fan sesi de aşırı şiddetli değil; ancak bazen fan anlık hızlandığında ıslık sesi geliyor inceden. Sebebi nedir, bakım ve temizlik yaptırmalı mıyım?
Eğer dediğiniz gibi Coil Whine ise bakım gerektiren bir şey yok. Bobin zımbırtısı işte. Bileşenlerin yüksek frekansta titreşmesinden ötürü oluyor.

Sıcaklık değerleriniz normal bu arada. Aldığınız FPS değerleri de normal.
 
Eğer dediğiniz gibi Coil Whine ise bakım gerektiren bir şey yok. Bobin zımbırtısı işte. Bileşenlerin yüksek frekansta titreşmesinden ötürü oluyor.

Sıcaklık değerleriniz normal bu arada. Aldığınız FPS değerleri de normal.
Cw sesi değil muhtemelen hocam cw sesini biliyorum. İslik sesi gibi cok inceden geliyor sanki havalandırma kanalının içine toz kaçmışta fan hızlı ufleyince o ıslık yapiyor gibi. Normalde ben bireysel olarak da bakım temizlik yaparım ama bu kasanın arka kapak çok dandik elimde kalır diye korkuyorum.
 
Cw sesi değil muhtemelen hocam cw sesini biliyorum. İslik sesi gibi cok inceden geliyor sanki havalandırma kanalının içine toz kaçmışta fan hızlı ufleyince o ıslık yapiyor gibi. Normalde ben bireysel olarak da bakım temizlik yaparım ama bu kasanın arka kapak çok dandik elimde kalır diye korkuyorum.
Video kaydı alıp yükleme şansınız var mı?