Topcu
Başarılı
- Katılım
- 2 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 318
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 150
Merhaba.
www.epey.com
Bu anakarta sahibim. i3 12100F var üzerinde ancak bu işlemciyi i5 14400'e güncellemeyi düşünüyorum.
Bu anakartta dikkat ederseniz iki PCI slotu var. Alttaki X1 denilen slot olmalı. Üstteki yuvaya ekran kartı takacağım, alttakine de https://app.hb.biz/THNhI3EDv0fc şu şekilde Wi-Fi 7 adaptörü takmak istiyorum.
Şu anda 51 mm kalınlığında RX 6650 XT ekran kartı kullanıyorum. Bu kart varken alttaki slot hiçbir şekilde kullanılamıyor. Ekran kartı tamamen kapatıyor slotu. RX 6650 XT'yi Zotac RTX 5070 ile değiştirmeyi düşündüm. Zotac'ın kalınlığı 41 mm. Muhtemelen 40 mm tam olarak uyacak Wi-Fi 7 adaptör+ ekran kartı kullanımına ama 41 mm endişelendiriyor beni. Acaba 1 mm ile sıkıntı yaşar mıyım?
Ya da şöyle sorayım. Genişleme yuvaları var kasamda 4 tane. Micro ATX kasa. Her genişleme yuvası 10 mm diye biliyorum ben ve iki genişleme yuvası 20 mm. Ekran kartım tam olarak 2 genişleme yuvasına sığmalı. 41 mm 2 genişleme yuvasından taşar mı acaba? 1 mm ile belki de taşmıyordur, bilemiyorum. Var mı bu durumu araştıran, yaşayan?
Gigabyte H610M H DDR4 LGA 1700 Soket Anakart
Gigabyte H610M H DDR4 LGA 1700 Soket Anakart detaylı özelliklerini inceleyin, benzer ürünlerle karşılaştırın, ürün yorumlarını okuyun ve en uygun fiyatı bulun.
Bu anakarta sahibim. i3 12100F var üzerinde ancak bu işlemciyi i5 14400'e güncellemeyi düşünüyorum.
Bu anakartta dikkat ederseniz iki PCI slotu var. Alttaki X1 denilen slot olmalı. Üstteki yuvaya ekran kartı takacağım, alttakine de https://app.hb.biz/THNhI3EDv0fc şu şekilde Wi-Fi 7 adaptörü takmak istiyorum.
Şu anda 51 mm kalınlığında RX 6650 XT ekran kartı kullanıyorum. Bu kart varken alttaki slot hiçbir şekilde kullanılamıyor. Ekran kartı tamamen kapatıyor slotu. RX 6650 XT'yi Zotac RTX 5070 ile değiştirmeyi düşündüm. Zotac'ın kalınlığı 41 mm. Muhtemelen 40 mm tam olarak uyacak Wi-Fi 7 adaptör+ ekran kartı kullanımına ama 41 mm endişelendiriyor beni. Acaba 1 mm ile sıkıntı yaşar mıyım?
Ya da şöyle sorayım. Genişleme yuvaları var kasamda 4 tane. Micro ATX kasa. Her genişleme yuvası 10 mm diye biliyorum ben ve iki genişleme yuvası 20 mm. Ekran kartım tam olarak 2 genişleme yuvasına sığmalı. 41 mm 2 genişleme yuvasından taşar mı acaba? 1 mm ile belki de taşmıyordur, bilemiyorum. Var mı bu durumu araştıran, yaşayan?