Hangisi daha iyi olur? 10 metrekare oda. ChatGPT'ye falan sordum, kalite olarak malzeme ve motor açısından GRE'e daha iyiymiş galiba ama servis ağı için Arçelik daha iyi diyor. Veya bu bütçeye başka öneriniz var mı?
Neden, çünkü senin aslında sadece Arçelik olarak bildiğin klima arka planda yılların ortaklığının getirdiği sinerji ve uyum ile birlikte Arçelik ve LG tarafından birlikte tasarlanıyor.
Neden, çünkü senin aslında sadece Arçelik olarak bildiğin klima arka planda yılların ortaklığının getirdiği Sinerji ve uyum ile birlikte Arçelik ve LG tarafından birlikte tasarlanıyor.
Kesinlikle... Ayrıca Gree servis ağı açısından bariz daha kötü ve Çin menşeli bir ürün. Bunu özellikle belirtiyorum çünkü Çinliler sanılanın aksine bu tarz beyaz eşya - ev elektroniği sektöründe bariz kötü kalite üretim yapıyorlar, birkaç yıl sonra klimanın arızadan dolayı elinizde patladığı bir senaryo ihtimaller dahilinde.
Kesinlikle... Ayrıca GRE'e servis ağı açısından bariz daha kötü ve Çin menşeli bir ürün. Bunu özellikle belirtiyorum çünkü Çinliler sanılanın aksine bu tarz beyaz eşya - ev elektroniği sektöründe bariz kötü kalite üretim yapıyorlar, birkaç yıl sonra klimanın arızadan dolayı elinizde patladığı bir senaryo ihtimaller dahilinde.