Bütçe
30-35k
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
781
Çözümler
2
Beğeniler
526
Yer
Aydın
Hangisi daha iyi olur? 10 metrekare oda. ChatGPT'ye falan sordum, kalite olarak malzeme ve motor açısından GRE'e daha iyiymiş galiba ama servis ağı için Arçelik daha iyi diyor. Veya bu bütçeye başka öneriniz var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Tabii ki Arçelik...

Neden, çünkü senin aslında sadece Arçelik olarak bildiğin klima arka planda yılların ortaklığının getirdiği sinerji ve uyum ile birlikte Arçelik ve LG tarafından birlikte tasarlanıyor.
 
Tabii ki Arçelik...

Neden, çünkü senin aslında sadece Arçelik olarak bildiğin klima arka planda yılların ortaklığının getirdiği Sinerji ve uyum ile birlikte Arçelik ve LG tarafından birlikte tasarlanıyor.

Onun yanında bulunan geniş servis ağı ve parça bulunabilirliğini de hesaba katmazsak olmaz.
 
Onun yanında bulunan geniş servis ağı ve parça bulunabilirliğini de hesaba katmazsak olmaz.

Kesinlikle... Ayrıca Gree servis ağı açısından bariz daha kötü ve Çin menşeli bir ürün. Bunu özellikle belirtiyorum çünkü Çinliler sanılanın aksine bu tarz beyaz eşya - ev elektroniği sektöründe bariz kötü kalite üretim yapıyorlar, birkaç yıl sonra klimanın arızadan dolayı elinizde patladığı bir senaryo ihtimaller dahilinde.
 
Kesinlikle... Ayrıca GRE'e servis ağı açısından bariz daha kötü ve Çin menşeli bir ürün. Bunu özellikle belirtiyorum çünkü Çinliler sanılanın aksine bu tarz beyaz eşya - ev elektroniği sektöründe bariz kötü kalite üretim yapıyorlar, birkaç yıl sonra klimanın arızadan dolayı elinizde patladığı bir senaryo ihtimaller dahilinde.

Babamın iş yerinde varmış bu klimadan bayağı iyi soğutuyormuş, hiç şikayet gelmemiş 1 2 yıldır. Ama servisi de önemli
 
Babamın iş yerinde varmış bu klimadan bayağı iyi soğutuyormuş, hiç şikayet gelmemiş 1 2 yıldır. Ama servisi de önemli.

Ben böyle bir tabloda kesinlikle Arçelik'ten yanayım.

Geniş Servis Ağı + Kolaylıkla Bulunabilir Yedek Parça İmkanı + Güney Kore Mühendisliğinden Takviye === Daha ne olsun :).