GTA 4 için grafik modu önerisi

Remus Lupin

Üstün
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
1.016
Makaleler
1
Çözümler
13
Beğeniler
570
Yer
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu
Merhaba, GTA 4'e başlayacağım. Şu an bir tek Vulkan mod kurulu. Mümkünse Vulkan mod ile uyumlu olsun. Eğer Vulkan ile uyumlu mod yoksa mecburen silip normal bir grafik modu kullanacağım.
 
SweetFX kullanmayan herhangi bir grafik modunu enbseries.ini dosyası içerisinden proxy tanımlayarak Vulkan'ı da kullanabilirsin. SweetFX olduğu zaman proxy olarak SweetFX tanımlı oluyor o yüzden birlikte kullanamazsın. Yanlış hatırlamıyorsam icenhancer 4.0'da SweetFX yoktu onunla birlikte kullanabilirsin. Şu an bilgisayarda değilim o yüzden ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum.
 
Hocam, musait olduğunuz zaman kurulumu anlatabilir misiniz ? Teşekkür ederim öneriniz için.
 
Merhaba, GTA 4'e başlayacağım. Şu an bir tek Vulkan mod kurulu. Mümkünse Vulkan mod ile uyumlu olsun. Eğer Vulkan ile uyumlu mod yoksa mecburen silip normal bir grafik modu kullanacağım.

Merhaba konudan bağımsız olarak bir şey sormak istiyorum sistemim gayet yeterli olmasına rağmen optimazasyonu kötü olduğu için düşük FPS alıyorum mod önerebilir misiniz?
 
Merhaba konudan bağımsız olarak bir şey sormak istiyorum sistemim gayet yeterli olmasına rağmen optimazasyonu kötü olduğu için düşük FPS alıyorum mod önerebilir misiniz?
Bu rehber işini görür.

 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…