GTA 6, 80 dolar fiyat etiketine sahip ilk AAA oyun oldu

Diger firmalarin da bir yerleri kalkacak, bravo Nintendo, bravo Rockstar (!) Zamaninda 60 dolardi, sonra 70 oldu (Hangi paragoz firma yaptiysa artik), simdi 80. Daha ne kadar rezil bir hale gelecek merak ettim, iyi ki korsana geri donmusum, bundan sonra laptopa da korsan kuracagim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kaynak nedir hocam?
Kaynak yok? Yarın açılmıyor mu ön siparişe?
Her yer girdi 80 dolar diye. Premium sürüm 100.


Kaynak yok? Yarın açılmıyor mu ön siparişe?
8 saat sonra açılacak.
 
Anladım. Makul bence, genel olarak AAA oyunların 70 dolar fiyattan çıktığı bir zamanda GTA 6'nın bu fiyattan çıkması.

En iyi sürüm neyse onu alırım artık, o kadar bekledik...
 
Fiyatı iyi. Alan şimdiden almalı. Dolar her geçen gün yükseliyor çünkü.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…