Detaylar
Kim cevapladı?Diger firmalarin da bir yerleri kalkacak, bravo Nintendo, bravo Rockstar (!) Zamaninda 60 dolardi, sonra 70 oldu (Hangi paragoz firma yaptiysa artik), simdi 80. Daha ne kadar rezil bir hale gelecek merak ettim, iyi ki korsana geri donmusum, bundan sonra laptopa da korsan kuracagim.
Son düzenleyen: Moderatör:
Dagster3532
Deneyimli
- Katılım
- 22 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 1.021
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 417
Kaynak nedir hocam?
Ethem Efe
Üstün
Kaynak yok? Yarın açılmıyor mu ön siparişe?Nintendo harici hiçbir oyunu 80 dolar olarak göremiyoruz. Rockstar bu konuda bir ilk oldu. Tabii ilk kurşunu Nintendo atmıştı.
Her yer girdi 80 dolar diye. Premium sürüm 100.
Standart 80 dolar, Ultimate 100 dolar. Kaynak: Take-Two, kendisi açıkladı.
www.take2games.com
Rockstar Games Announces Pre-Orders for Grand Theft Auto VI | Take-Two Interactive Software, Inc.
The Investor Relations website contains information about Take-Two Interactive Software, Inc.'s business for stockholders, potential investors, and financial analysts.
8 saat sonra açılacak.
Ethem Efe
Üstün
Anladım. Makul bence, genel olarak AAA oyunların 70 dolar fiyattan çıktığı bir zamanda GTA 6'nın bu fiyattan çıkması.Her yer girdi 80 dolar diye. Premium sürüm 100.
Standart 80 dolar, Ultimate 100 dolar. Kaynak: Take-Two, kendisi açıkladı.
![]()
Rockstar Games Announces Pre-Orders for Grand Theft Auto VI | Take-Two Interactive Software, Inc.
The Investor Relations website contains information about Take-Two Interactive Software, Inc.'s business for stockholders, potential investors, and financial analysts.www.take2games.com
8 saat sonra açılacak.
En iyi sürüm neyse onu alırım artık, o kadar bekledik...
- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.264
- Beğeniler
- 712
Bu fiyata uygun diyen insanları hala anlayabilmiş değilim. Bu fiyat bir oyun için mutlaka fazla. Gidip diğer pahalı oyunları örnek göstermeyin bile; onlara zaten o paralar hiçbir şekilde verilmeyecek kötü yapımlar.
70 dolar bekliyordum.Bu fiyata uygun diyen insanları hala anlayabilmiş değilim. Bu fiyat bir oyun için mutlaka fazla. Gidip diğer pahalı oyunları örnek göstermeyin bile; onlara zaten o paralar hiçbir şekilde verilmeyecek kötü yapımlar.
ReloadingData
Yetkin
- Katılım
- 3 Ocak 2024
- Mesajlar
- 706
- Çözümler
- 15
- Beğeniler
- 508
Fiyatı iyi. Alan şimdiden almalı. Dolar her geçen gün yükseliyor çünkü.
Benzer konular
Yeni konular
-
Elektronik Asus ROG Strix G16 | R9 8940HX & RTX 5080 - 143.000 TL
- mortem.dll
- Mesaj: 0
-
-
-
-
350 TL bütçeye kadar R3 3100 & RX 580 sistem için termal macun önerisi
- BlasTedWizard
- Mesaj: 0
-