GTA 6, 80 dolar fiyat etiketine sahip ilk AAA oyun oldu

Ne kadar iyi olursa olsun, bir oyunun ederi gözümde 20-30 dolardan fazla değil; o da 3A güzel bir yapım ise veririm. 80 dolar yapmaları, fiyatları tüm firmaların yukarı çekeceğinin göstergesi.
 
Ben hep 50 li- pardon korsan kullanıyorum zaten. Çıkmadan 2-3 gün önce kırılsın da oynayalım afiyetle.
 
Fiyat gayet iyi bu arada zaten beklenen fiyat 4-5k'ydı. 3500-3700 civarı GTA 6 için hiçbir şey.
 
Sizce ultimate mi alınmalı standart mı? Özel mağaza ve görevler varmış galiba.

Fiyat gayet iyi bu arada zaten beklenen fiyat 4-5k'ydı. 3500-3700 civarı GTA 6 için hiçbir şey.
Ps Türkiye dolara göre fiyatlandırmıyor Euro'ya göre fiyatlandırıyor ama yine de çok fark olmaz.
 
Bir ara 10 bin TL olacka falan deniliyordu, 3700 alınabilir seviyede bence. En azından PS5'i olanlar için. Bir de erken oynamak isteyenler ekstra konsol almak zorunda...
 
Ben PS'dan bahsetmiyorum. Steam'e falan 80 dolara gelecekse uygun.
Ha evet Steam'e dolarla gelir ama 1-2 sene beklemekte zor gelir bana.

Ps5 Fat kasa vardı 30FPS kasa kasa oynayacağız artık. Bunlar 60 FPS'yi sadece Proya getirirler.
 
Ha evet Steam'e dolarla gelir ama 1-2 sene beklemekte zor gelir bana.

PS5 Fat kasa vardı 30FPS kasa kasa oynayacağız artık. Bunlar 60 FPS'yi sadece Pro'ya getirirler.

PS yok ben de ama öyle 2 seneye falan gelecekse sırf bunun için bile PS alıp klavye mouse oynayabilirim. PS piyasasını bilmiyorum pek 60 FPS oynamak için kaç para vermek lazım falan PS ile aram yok hiç.

Diyelim Steam'e 80 dolara geldi. Bizde dolar 50'yi geçecek muhtemelen. Bu fiyatlardan alamayacağız.

Dolar zaten 46.50 benim için 5 bin TL'yi geçmediği sürece sorun yok. Steam'den alabilirim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…