Ne kadar iyi olursa olsun, bir oyunun ederi gözümde 20-30 dolardan fazla değil; o da 3A güzel bir yapım ise veririm. 80 dolar yapmaları, fiyatları tüm firmaların yukarı çekeceğinin göstergesi.
Bir ara 10 bin TL olacka falan deniliyordu, 3700 alınabilir seviyede bence. En azından PS5'i olanlar için. Bir de erken oynamak isteyenler ekstra konsol almak zorunda...
PS yok ben de ama öyle 2 seneye falan gelecekse sırf bunun için bile PS alıp klavye mouse oynayabilirim. PS piyasasını bilmiyorum pek 60 FPS oynamak için kaç para vermek lazım falan PS ile aram yok hiç.