Ne kadar iyi olursa olsun, bir oyunun ederi gözümde 20-30 dolardan fazla değil; o da 3A güzel bir yapım ise veririm. 80 dolar yapmaları, fiyatları tüm firmaların yukarı çekeceğinin göstergesi.
Detaylar
Kim cevapladı?SHERLOCKED
Başarılı
- Katılım
- 20 Aralık 2024
- Mesajlar
- 3.401
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.239
Ben hep 50 li- pardon korsan kullanıyorum zaten. Çıkmadan 2-3 gün önce kırılsın da oynayalım afiyetle.
miracsemizz
Uzman
- Katılım
- 4 Mart 2025
- Mesajlar
- 71
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 11
Sizce ultimate mi alınmalı standart mı? Özel mağaza ve görevler varmış galiba.
Ps Türkiye dolara göre fiyatlandırmıyor Euro'ya göre fiyatlandırıyor ama yine de çok fark olmaz.Fiyat gayet iyi bu arada zaten beklenen fiyat 4-5k'ydı. 3500-3700 civarı GTA 6 için hiçbir şey.
fortunee
Başarılı
- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.555
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 939
PS Türkiye dolara göre fiyatlandırmıyor Euro'ya göre fiyatlandırıyor ama yine de çok fark olmaz.
Ben PS'dan bahsetmiyorum. Steam'e falan 80 dolara gelecekse uygun.
Bir ara 10 bin TL olacka falan deniliyordu, 3700 alınabilir seviyede bence. En azından PS5'i olanlar için. Bir de erken oynamak isteyenler ekstra konsol almak zorunda...
miracsemizz
Uzman
- Katılım
- 4 Mart 2025
- Mesajlar
- 71
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 11
Ha evet Steam'e dolarla gelir ama 1-2 sene beklemekte zor gelir bana.Ben PS'dan bahsetmiyorum. Steam'e falan 80 dolara gelecekse uygun.
Ps5 Fat kasa vardı 30FPS kasa kasa oynayacağız artık. Bunlar 60 FPS'yi sadece Proya getirirler.
ReloadingData
Yetkin
- Katılım
- 3 Ocak 2024
- Mesajlar
- 707
- Çözümler
- 15
- Beğeniler
- 508
Ben PS'dan bahsetmiyorum. Steam'e falan 80 dolara gelecekse uygun.
Diyelim Steam'e 80 dolara geldi. Bizde dolar 50'yi geçecek muhtemelen. Bu fiyatlardan alamayacağız.
fortunee
Başarılı
- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.555
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 939
Ha evet Steam'e dolarla gelir ama 1-2 sene beklemekte zor gelir bana.
PS5 Fat kasa vardı 30FPS kasa kasa oynayacağız artık. Bunlar 60 FPS'yi sadece Pro'ya getirirler.
PS yok ben de ama öyle 2 seneye falan gelecekse sırf bunun için bile PS alıp klavye mouse oynayabilirim. PS piyasasını bilmiyorum pek 60 FPS oynamak için kaç para vermek lazım falan PS ile aram yok hiç.
Diyelim Steam'e 80 dolara geldi. Bizde dolar 50'yi geçecek muhtemelen. Bu fiyatlardan alamayacağız.
Dolar zaten 46.50 benim için 5 bin TL'yi geçmediği sürece sorun yok. Steam'den alabilirim.
Ben PS'dan bahsetmiyorum. Steam'e falan 80 dolara gelecekse uygun.
Sanmam, Steam'e her türlü daha pahalıya gelir. Bir de PC'ye gelene kadar enflasyon, kur dalgalanmaları falan olabilir 1-2 yıl sonra çıkacaksa.