GTA 6, 80 dolar fiyat etiketine sahip ilk AAA oyun oldu


Sen 2 sene sonra dolar ne olur onu tahmin et. 5 bini geçer mi geçmez mi diye.
 
Sanmam, Steam'e her türlü daha pahalıya gelir. Bir de PC'ye gelene kadar enflasyon, kur dalgalanmaları falan olabilir 1-2 yıl sonra çıkacaksa.

Benlik sorun yok, Steam da 5 bin TL'yi geçtiği an benim için alınmayacak oyun listesine girer. Gider korsan indirir hikayesini bitiririm.

Sen 2 sene sonra dolar ne olur onu tahmin et. 5 bini geçer mi geçmez mi diye.

Sorun yok, göreceğiz korsan da bir seçenek benim için.
 
Ps5 Fat kasayı satıp Pro almaya değer mi sizce? Ps5'te RDR 2 30 fps oynamıştım bi yerden sonra göz alışıyor gibi.
 
Sanmam, Steam'e her türlü daha pahalıya gelir. Bir de PC'ye gelene kadar enflasyon, kur dalgalanmaları falan olabilir 1-2 yıl sonra çıkacaksa.
Erkenden Steam hesabına para yüklemek lazım. Ben GTA 6 için 150 dolarlık bakiye ekledim ve oyun çıkana kadar o paraya dokunmayacağım. Bence herkes böyle yapmalı.
 
İfadeler: Nop
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…