PS yok ben de ama öyle 2 seneye falan gelecekse sırf bunun için bile PS alıp klavye mouse oynayabilirim. PS piyasasını bilmiyorum pek 60 FPS oynamak için kaç para vermek lazım falan PS ile aram yok hiç.

Dolar zaten 46.50 benim için 5 bin TL'yi geçmediği sürece sorun yok. Steam'den alabilirim.

Sen 2 sene sonra dolar ne olur onu tahmin et. 5 bini geçer mi geçmez mi diye. :D
 
Sanmam, Steam'e her türlü daha pahalıya gelir. Bir de PC'ye gelene kadar enflasyon, kur dalgalanmaları falan olabilir 1-2 yıl sonra çıkacaksa.

Benlik sorun yok, Steam da 5 bin TL'yi geçtiği an benim için alınmayacak oyun listesine girer. Gider korsan indirir hikayesini bitiririm.

Sen 2 sene sonra dolar ne olur onu tahmin et. 5 bini geçer mi geçmez mi diye. :D

Sorun yok, göreceğiz :D korsan da bir seçenek benim için.
 
Sanmam, Steam'e her türlü daha pahalıya gelir. Bir de PC'ye gelene kadar enflasyon, kur dalgalanmaları falan olabilir 1-2 yıl sonra çıkacaksa.
Erkenden Steam hesabına para yüklemek lazım. Ben GTA 6 için 150 dolarlık bakiye ekledim ve oyun çıkana kadar o paraya dokunmayacağım. Bence herkes böyle yapmalı.