200.gif


Durum bu acikcasi.
 
Ben Take Two'da çalışan olsaydım, bu paylaşımın yanıtlarına gülerdim. Yanıtlara bakıp "Hem adamlardan tam para alıyoruz, hem de eksik hizmet veriyoruz." diye de söylenirdim tabii.