Tüm ön yargimi yıktı desem yeridir. Keşke Türkçe çıksaydi. Bizim influncer diye gecinen bazi kesimler var bu sektorun patronu olduklarini dusunuyorlar onlar GTA 5 icin gidip Rockstar ile konusup "Bir sonraki oyunumuz kesinlikle Türkçe çıkacak." diye bir şey uydurmustu. Dun gibi hala aklimda. Türkçe cikarmadiklari icin kınıyorum onları.
Neyse konuya donelim. xD Fotograflara bakınca ne kadar cok icerikli ve son teknolojiyi dibine kadar kullandiklarini gorebiliyoruz bayağı bir hosuma gitti. RDR 2 dogasi ve Modern oynanis tarzini bir araya getirmisler gibi gozukuyor. RDR 3 nasıl olacaktir acaba? Bana RDR 3'ü verin.
Vice City, USA. Jason and Lucia have always known the deck is stacked against them. But when an easy score goes wrong, they find themselves on the darkest side of the sunniest place in America, in the middle of a criminal conspiracy stretching across the state of Leonida — forced to rely on each...
Sesimizi duyurmaya çalıştık gerçi fakat Rockstar bizi tınlamadı, tınlasaydı yaparladı. Rockstar zaten GTA 5 çıktığındada Türkçe dil desteği gelmemişti. Rockstar Türk oyuncuları sevmiyor anlaşılan.
Sesimizi duyurmaya çalıştık gerçi fakat Rockstar bizi tınlamadı, tınlasaydı yaparladı. Rockstar zaten GTA 5 çıktığındada Türkçe dil desteği gelmemişti. Rockstar Türk oyuncuları sevmiyor anlaşılan.
Hadi bak diğer hikayeli oyunları anlarım, millet ekonomik sebeplerden ötürü 4-5 saatlik oyuna 30 40 dolar verip almaya pek yeltenmiyor, haklı ya da haksız tartışılır.
Ulan Türkiye'de GTA almayan adam mı var da bu pazara dil desteği getirmiyorsunuz? Tamamen kasıtlı yapıldığını düşünüyorum. Avrupalı bir bireyle aynı parayı ödeyip eksik hizmet almaktansa korsan oynarım, en azından adalet yerini bulur.
Hadi bak diğer hikayeli oyunları anlarım, millet ekonomik sebeplerden ötürü 4-5 saatlik oyuna 30 40 dolar verip almaya pek yeltenmiyor, haklı ya da haksız tartışılır.
Ulan Türkiye'de GTA almayan adam mı var da bu pazara dil desteği getirmiyorsunuz? Tamamen kasıtlı yapıldığını düşünüyorum. Avrupalı bir bireyle aynı parayı ödeyip eksik hizmet almaktansa korsan oynarım, en azından adalet yerini bulur.
Sana soyle diyim bizim ulkede korsan daha azdir millet teknolojiyi bilmiyor korsan oyun nedir bilmiyor. Simdiki neslin torrent nedir ondan bile haberleri yok. Yurt disinda zaten bunun merkezi hepsi korsan oynuyor daha cok. Bu korsan oynama olayi kesinlikle bir etki degil.