Bekleyenlerin gözü aydın. Abartılan, $100 üstü fiyatlardan çıkmamış, 80 dolar hakkıdır. İşin garibi daha hala pahalı diyenler var, garip
. Dışarıda bir kahve 250₺ olmuş, güzel bir yemek yesen ₺800 civarı para ödüyorsun, bir paket sigara ₺120 ama başyapıt olacak, yüzlerce saat oynayabileceğin bir oyuna ₺3.800'ye pahalı diyorlar ya. Pahalıysa gidip San Andreas oynayacaksın o zaman. Kötü oyunlar bile 50-60 dolardan aşağı çıkmıyor artık.
Aynen öyle, beklemedeyim ben de. Emektar 4070 Super umarım 2K'da şu oyunu keyifle açabilir, yoksa bir de kart değiştirmekle uğraşacağım
.