COD 70 dolar iken GTA 6'nın 80 dolar olması benim gözümde hiçbir şey, helali hoş olsun Rockstar'a. Aynı zamanda Ultimate Edition'ın 100 dolar olması şaşırttı baya COD'un Vault Edition'ı 100 dolarken GTA 6 Ultimate Edition için daha fazlası gözden çıkarılabilirdi insanlar açısından.
 
Umarım bilinçlenir oyuncular; böyle bir oyuna 80 dolar vermek mi, yoksa Nintendo oyunlarına 80 dolar vermek mi?
 
Sabit 60 olmazsa da bence 60 FPS'i hedeflerler.
Rockstar optimizasyon konusunda çok başka seviyede. Bu derecede bir oyunu 60 FPS vermek için ellerinden geleni yapmışlardır çok eminim buna. Aynı zamanda pazarlama konusunda Sony ile çok daha samimiler gibi duruyor GTA 6 için. Bu tarz bir oyundan oyuncuların maksimum verimi alması için bence 45-60 FPS aralığını tutturmuşlardır. Ben güveniyorum Rockstar'a nedense içimde 60 FPS olacak diye bir sürpriz olacak gibi his var. Sabit 60 olmasa da 60 FPS'leri göreceğiz gibi hem normal PS5 hemde Pro'da.
 
Bekleyenlerin gözü aydın. Abartılan, $100 üstü fiyatlardan çıkmamış, 80 dolar hakkıdır. İşin garibi daha hala pahalı diyenler var, garip :). Dışarıda bir kahve 250₺ olmuş, güzel bir yemek yesen ₺800 civarı para ödüyorsun, bir paket sigara ₺120 ama başyapıt olacak, yüzlerce saat oynayabileceğin bir oyuna ₺3.800'ye pahalı diyorlar ya. Pahalıysa gidip San Andreas oynayacaksın o zaman. Kötü oyunlar bile 50-60 dolardan aşağı çıkmıyor artık.



Aynen öyle, beklemedeyim ben de. Emektar 4070 Super umarım 2K'da şu oyunu keyifle açabilir, yoksa bir de kart değiştirmekle uğraşacağım :D.
4070S ağlatır oyunu bence, optimizasyonu eminim iyidir. RX6600'ü olanlar düşünsün artık dertli dertli. :D