Bekleyenlerin gözü aydın. Abartılan, $100 üstü fiyatlardan çıkmamış, 80 dolar hakkıdır. İşin garibi daha hala pahalı diyenler var, garip :). Dışarıda bir kahve 250₺ olmuş, güzel bir yemek yesen ₺800 civarı para ödüyorsun, bir paket sigara ₺120 ama başyapıt olacak, yüzlerce saat oynayabileceğin bir oyuna ₺3.800'ye pahalı diyorlar ya. Pahalıysa gidip San Andreas oynayacaksın o zaman. Kötü oyunlar bile 50-60 dolardan aşağı çıkmıyor artık.

PC için sabırlı bekleyiş sürüyor. Ekran kartımın ölüm görevi olarak. Fiyat iyi bence.

Aynen öyle, beklemedeyim ben de. Emektar 4070 Super umarım 2K'da şu oyunu keyifle açabilir, yoksa bir de kart değiştirmekle uğraşacağım :D.