Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
Hocam mümkünse Ultimate. Adamlar bazı şeyleri Standart Edition'da kısıtlamış. Ama Ultimate almak için aşağıda ki gibi olmanız lazım bu ekonomik şartlarda.