GTA 6'nın hangi sürümü alınmalı?

SacXe

Uzman
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
26
Beğeniler
9
Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
 
Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
1000 lira farkı verip Ultimate alman daha mantıklı; çoğu içeriği oraya koymuşlar. Online geldiğinde Ultimate alanlara ekstra avantajlar gelir.
 
Genelde oyunları bitirdiğinde köstüm paketlerini vs. ilgilenmiyorsan (aynı şekilde bunda da ilgilenmezsin) standart al geç.
 
Ultimate Edition almak mantıklı gibi geliyor. Yarın bir gün online eklenince illaki avantajını sunarlar.
 
Ultimate değmez. Kıyafet, saç-sakal, oje falan var. Bir iki tane de araba.
 
Hocam mümkünse Ultimate. Adamlar bazı şeyleri Standart Edition'da kısıtlamış. Ama Ultimate almak için aşağıda ki gibi olmanız lazım bu ekonomik şartlarda.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…