Detaylar
Kim cevapladı?Plus'da oynayacağınız oyun yoksa Ultimate alın geçin.Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
The Semih
Uzman
- Katılım
- 21 Aralık 2024
- Mesajlar
- 843
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 581
1000 lira farkı verip Ultimate alman daha mantıklı; çoğu içeriği oraya koymuşlar. Online geldiğinde Ultimate alanlara ekstra avantajlar gelir.Merhaba, kararsız kaldım. Cüzdan kodum var; GTA 6 standart sürüm + 3 ay Plus aboneliği mi alsam yoksa direkt tüm parayı verip Ultimate versiyonunu mu almalıyım?
- Katılım
- 16 Aralık 2023
- Mesajlar
- 670
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 402
Genelde oyunları bitirdiğinde köstüm paketlerini vs. ilgilenmiyorsan (aynı şekilde bunda da ilgilenmezsin) standart al geç.
Zaten o kadar para vereceksem Ultimate alırdım.
kelimesayaci
Üyecik
- Katılım
- 22 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Beğeniler
- 0
Ultimate tabiki.
Hocam mümkünse Ultimate. Adamlar bazı şeyleri Standart Edition'da kısıtlamış. Ama Ultimate almak için aşağıda ki gibi olmanız lazım bu ekonomik şartlarda.
Benzer konular
- Mesaj
- 25
- Görüntüleme
- 446