Zaten ülkemizde yoklar fakat bir şekilde eriştik diyelim. Rockstar genelde hep bu bulut sistemine mesafeli yaklaşmıştır, fakat bu seferlik herkesin oyuna erişmesi için izin verirler mi? Böylelikle PS5'e gerek kalmadan oynayabiliriz. PS Remote kullanarak oynayabiliriz fakat PS5 lazım.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.208
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 108
- Beğeniler
- 8.467
Konsol sattırmak için bilgisayara 1-2 yıl geç oyun portlayan firma sence bulut sistemine sıcak bakar mı?
Soruya soru sorarak cevap verdiğimi düşünüyorum.
Soruya soru sorarak cevap verdiğimi düşünüyorum.
Böyle geri kafalı firma görmedim. Ne bu konsol aşkı? 2013’te miyiz?Konsol sattırmak için bilgisayara 1-2 yıl geç oyun portlayan firma sence bulut sistemine sıcak bakar mı?
Soruya soru sorarak cevap verdiğimi düşünüyorum.![]()
Dracula
Üstün
- Katılım
- 30 Ocak 2024
- Mesajlar
- 1.513
- Çözümler
- 15
- Beğeniler
- 1.229
Bilgisayar tarafında ki oyuncu kitlesini yok saymak tamamen aptallık. 2013'te konsol kitlesi bilgisayar kitlesini harbi harbi yiyecek bir sayıda kitleydi ama günümüzde özellikle pandeminin etkisi ile bilgisayar oyuncularının sayısı daha da çoğaldı. Al birini vur ötekine gerçekten. (Sony & Rockstar)Böyle geri kafalı firma görmedim. Ne bu konsol aşkı? 2013’te miyiz?
PS Portal'la olur bu arada. PS Portal'in PS5 olmadan da kullanilabilir ozelligi var. Turkiye'de aktif degil ama Amerikan hesabi acarsin, oradan oynarsin mesela.
Kriyus
Yetkin
- Katılım
- 20 Ocak 2024
- Mesajlar
- 520
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 229
Xcloud belki? Ama var mı bilemiyorum.Zaten ülkemizde yoklar fakat bir şekilde eriştik diyelim. Rockstar genelde hep bu bulut sistemine mesafeli yaklaşmıştır, fakat bu seferlik herkesin oyuna erişmesi için izin verirler mi? Böylelikle PS5'e gerek kalmadan oynayabiliriz. PS Remote kullanarak oynayabiliriz fakat PS5 lazım.
Yok hocam.
Ömer_Yeter
Yetkin
Adamların derdi konsoldan hocam ne yazık ki.
Astrea Virgo
Yetkin
Sence buna Sony ve Xbox müsaade eder mi?Böyle geri kafalı firma görmedim. Ne bu konsol aşkı? 2013’te miyiz?
Böyle geri kafalı firma görmedim. Ne bu konsol aşkı? 2013’te miyiz?
Tam olarak geri kafalı firma veya PC kitlesini yok saymak denemez bence. Rockstar hype yaratma işinde çok iyi ve oyunları gerçekten çok iyi oluyor. İnsanlarda bunu bildiği için oyunu konsola alıyor ya da oynamak için konsol alıyor. Örneğin GTA 6 için Sony ile anlaşmalı Rockstar. GTA 6 pazarlamasının başlamasından itibaren her PS satışından Rockstar’ın komisyon aldığını düşünün. Fazlasıyla zekice bir hamle çünkü oyunun her türlü satacağını biliyorlar, bazı insanlarında bu oyun için konsol alacağını. Sadece buda değil ilk olarak konsola oyunu alan kişiler daha sonrasında daha yüksek performans için oyunu tekrar bilgisayara alıyor. Ya da online oynamak isteyen kesim her ay üyelik almak yerine PC’ ye alayım uzun vade de kârlı olur diyor. Bence Rockstar elindeki nimeti çok iyi kullanıyor bu noktada.Bilgisayar tarafında ki oyuncu kitlesini yok saymak tamamen aptallık. 2013'te konsol kitlesi bilgisayar kitlesini harbi harbi yiyecek bir sayıda kitleydi ama günümüzde özellikle pandeminin etkisi ile bilgisayar oyuncularının sayısı daha da çoğaldı. Al birini vur ötekine gerçekten. (Sony & Rockstar)
Benzer konular
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
-
Kupon Tüm elektronik ürünlerde geçerli 1.200 TL'ye 300 TL indirim!
- Caner Uncu
- Mesaj: 0
-
-
Vodafone Smart Style 7 telefonda ROM atarken QFIL Sahara hatası
- mustafausul511
- Mesaj: 0