Dost Kayaoğlu son yayınında PS Pro’nun bile 60 fps vermeyeceğini söyledi. Belki performans modunda olur dedi ama 30-40 civarı fps bekliyorum dedi. Normal PS almayı düşünüyordum ama bu yorum aklımı karıştırdı ne de olsa adam doğduğundan beri konsolların her türlüsüyle büyümüş birisi.
 
Dost Kayaoğlu son yayınında PS Pro'nun bile 60 FPS vermeyeceğini söyledi. Belki performans modunda olur dedi ama 30-40 civarı FPS bekliyorum dedi. Normal PS almayı düşünüyordum ama bu yorum aklımı karıştırdı ne de olsa adam doğduğundan beri konsolların her türlüsüyle büyümüş birisi.

Yani Reddit'te okuduğum görüşlere göre insanların fikri şu. GTA hep işlemci ağırlıklı oldu, PS5 ile Pro arasındaki işlemci gücü farkı ise %10. dolayısı ile GTA 6'da da devasa bir fark olmayacağını düşünüyorlar.
 
PS 5 pro ya geçmek genel olarak mantıklı zaten olayın sadece GTA ile alakası yok 60 FPS altı kolay kolay oyun oynamazsın. Normal kasada 60 FPS sadece performans modunda oynatıyor çoğu oyunu ama pro da avantajları çok.

Ama 50-60 bine asla değmez pro
 
Şu PS'ye bir türlü alışamadım, sırf bu yüzden +1 sene daha durup PC için çıkmasını bekleyeceğim.