GTA VI ön siparişle birlikte oynanış videosu da yayımlanır mı?

Oynanış değil de 2. fragman yayınlanır bence.

Her türlü bekleyecekler sadece en üst paketi alanlara belki bir kaç gün önceden açılabilir.
Biri normal sürüm $80 Ultimate $100 diyor böyle çıkarsa gayet güzel fiyat bence.
 
Oyun 120 dolardan çıkacak diyen vardı forumlarda.

Ya ben neler gördüm, 6750 TL yazan vardı 200k takipçisi olan bir hesapta o yüzden hiçbirine güvenmiyorum, doğru tutturanlar olabilir ama hiçbirinin bilgisi doğru değil bence. Gündem olduğu için prim kasıyorlar.

Bundan ucuza çıkarsa konsolum yok ama ben bile bir PSN açıp alırım ileride oynarım diye.

GTA PS de oynanmaz bence ya kişisel bir tercih tabii ama ben oynamam şahsen, PC'ye gelene kadar da video VSS izlemicem hiçbir yayıncıdan veya YouTube'dan.
 
Hocam PC'den kolla oynamaya çalıştım 5 dakika sonra çektim fişi. Ben öyle çok videolardan etkilenmem beni tatmin eden hikayeden çok oynanış olur. Video falan izlerim yani akar.
 
Hocam PC'den kolla oynamaya çalıştım 5 dakika sonra çektim fişi. Ben öyle çok videolardan etkilenmem beni tatmin eden hikayeden çok oynanış olur. Video falan izlerim yani akar.

Aynen bende PS kolu taktım PC'ye ama futbol ve Sekiro tarzı oyunlar hariç keyifsiz.

Oda doğru ucundan bakarım hikayesi çok derin değil ise izleyebilirim belki
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…