Oyun 120 dolardan çıkacak diyen vardı forumlarda.

Ya ben neler gördüm, 6750 TL yazan vardı 200k takipçisi olan bir hesapta :) o yüzden hiçbirine güvenmiyorum, doğru tutturanlar olabilir ama hiçbirinin bilgisi doğru değil bence. Gündem olduğu için prim kasıyorlar.

Bundan ucuza çıkarsa konsolum yok ama ben bile bir PSN açıp alırım ileride oynarım diye.

GTA PS de oynanmaz bence ya :) kişisel bir tercih tabii ama ben oynamam şahsen, PC'ye gelene kadar da video VSS izlemicem hiçbir yayıncıdan veya YouTube'dan.
 
Ya ben neler gördüm, 6750 TL yazan vardı 200k takipçisi olan bir hesapta :) o yüzden hiçbirine güvenmiyorum, doğru tutturanlar olabilir ama hiçbirinin bilgisi doğru değil bence. Gündem olduğu için prim kasıyorlar.



GTA PS de oynanmaz bence ya :) kişisel bir tercih tabii ama ben oynamam şahsen, PC'ye gelene kadar da video VSS izlemicem hiçbir yayıncıdan veya YouTube'dan.
Hocam PC'den kolla oynamaya çalıştım 5 dakika sonra çektim fişi. Ben öyle çok videolardan etkilenmem beni tatmin eden hikayeden çok oynanış olur. Video falan izlerim yani akar.
 
Hocam PC'den kolla oynamaya çalıştım 5 dakika sonra çektim fişi. Ben öyle çok videolardan etkilenmem beni tatmin eden hikayeden çok oynanış olur. Video falan izlerim yani akar.

Aynen bende PS kolu taktım PC'ye ama futbol ve Sekiro tarzı oyunlar hariç keyifsiz.

Oda doğru ucundan bakarım hikayesi çok derin değil ise izleyebilirim belki :)