Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Oyunlar
  • GTA
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

GTA VI, PS5'te kaç FPS olacak?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Akif
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi Dün 23:41
  • Mesaj Mesaj 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 184
  • Etiketler Etiketler
    fps gta gta vi kaç ps5

Detaylar

Kim cevapladı?
Akif

Akif

Üstün
İlk 1.000!
Katılım
17 Aralık 2023
Mesajlar
3.094
Çözümler
8
Beğeniler
2.464
  • Dün 23:41
  • #1
Standart ile Pro arasında çok fark olacak mı? FPS açıklandı mı?
 
Cevapla Etiketle
  • Yorum Yok
  • Beğendim
İfadeler: creazy, EiMiko ve Michael MYERS
fortunee

fortunee

Başarılı
Katılım
14 Mayıs 2025
Mesajlar
1.573
Çözümler
4
Beğeniler
951
  • Dün 23:52
  • #2
Standart 30 Pro 60 demişti birisi.
 
Cevapla Etiketle
ProfTech

ProfTech

Üstün
İlk 1.000!
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.994
Çözümler
3
Beğeniler
1.714
  • Dün 23:55
  • #3
Illaki olacaktir. Ayarlarida olur buyuk ihtimal 4K 30, 2K 60, 1080p 120 gibi.
 
Cevapla Etiketle
Atahan

Atahan

Yetkin
İlk 1.000!
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
424
Çözümler
2
Beğeniler
271
Yer
İstanbul
  • Bugün 00:07
  • #4
Kalite modunda 30 FPS, performans modunda 60 FPS olacakmış sanırım.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: Aakons ve raidExodus
2426

2426

Üstün
Katılım
8 Ocak 2024
Mesajlar
1.286
Makaleler
1
Çözümler
10
Beğeniler
1.227
  • Bugün 00:19
  • #5
Akif dedi:
Standart ile Pro arasında çok fark olacak mı? FPS açıklandı mı?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Resmi kaynak yok, lakin Media Markt sızıntısına göre.
  • Kalite Modu: 30 FPS
  • Performans Modu: 60 FPS
olacakmış.

Kaynak:
in.ign.com

GTA 6 Retail Listing Reveals Possible Console Graphics Options For PlayStation 5

Vice City, two ways.
in.ign.com in.ign.com

https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/E7b0P8kp5R
 
Cevapla Etiketle
Mordor Kumpircisi

Mordor Kumpircisi

Uzman
Katılım
22 Haziran 2025
Mesajlar
140
Beğeniler
120
  • 36 dakika önce
  • #6
Standart PS5 ve Pro'da 60 FPS modu olacağını düşünmüyorum, konsollardaki işlemci ile zor.
 
Cevapla Etiketle

Benzer konular

keireL
GTA VI kapak görseli yayınlandı
  • keireL
  • 18 Haziran 2026
  • GTA VI
2
Mesaj
18
Görüntüleme
448
18 Haziran 2026
Veira
Veira
ircoas
Ön siparişte GTA VI alacak mısınız?
  • ircoas
  • Dün 20:49
  • GTA VI
2 3 4
Mesaj
32
Görüntüleme
652
Dün 23:39
Surface Area
S
Theafricanus
GTA kötü olacak
  • Theafricanus
  • 23 Şubat 2026
  • GTA
2 3 4
Mesaj
33
Görüntüleme
930
24 Şubat 2026
Theafricanus
Theafricanus
ircoas
Sizce GTA VI 18 Mayıs'ta ön siparişe açılır mı?
  • ircoas
  • 15 Mayıs 2026
  • GTA VI
2
Mesaj
18
Görüntüleme
387
24 Mayıs 2026
Winner
Winner
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • SF26
    İddia Playboi Carti ve Swedish House Mafia Türkiye'ye geliyor!
    • SF26
    • 11 dakika önce
    • Mesaj: 3
    Dünya ve Türkiye Gündemi
  • Koneko Toujou
    Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
    • Koneko Toujou
    • 18 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Counter-Strike
  • Z
    Router tavsiyesi
    • zfunc
    • 20 dakika önce
    • Mesaj: 4
    Ağ Donanımları
  • Genesyss
    PS5 fan sesi nasıl giderilebilir?
    • Genesyss
    • 30 dakika önce
    • Mesaj: 0
    PlayStation
  • ZCPS21
    Eşit ağırlıkta hangi bölüm okumaya değer?
    • ZCPS21
    • 45 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Üniversite ve Bölüm Tavsiyeleri
  • GhostOps
    GTA VI'nın fiyatlandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    • GhostOps
    • 48 dakika önce
    • Mesaj: 21
    GTA VI
  • Lorien
    B450M S2H anakartta Secure Boot nasıl açılır?
    • Lorien
    • 50 dakika önce
    • Mesaj: 5
    Anakart
  • ogzhn
    ABD - Türkiye maçı TSİ 05.00’te oynanacak
    • ogzhn
    • 57 dakika önce
    • Mesaj: 9
    Futbol
  • Fırsat Ekibi
    Elektronik Game Garaj X7T-5070 C7 | i7-14650HX & RTX 5070 - 68.999 TL
    • Fırsat Ekibi
    • Bugün 00:19
    • Mesaj: 1
    Hepsiburada İndirimleri
  • Milas
    GTA 6 ön siparişe açıldı!
    • Milas
    • Bugün 00:03
    • Mesaj: 47
    GTA VI

Yeni mesajlar

  • pesimist34
    İddia Playboi Carti ve Swedish House Mafia Türkiye'ye geliyor!
    • pesimist34
    • Az önce
    Dünya ve Türkiye Gündemi
  • Hasanxcd
    GTA VI'nın fiyatlandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    • Hasanxcd
    • Az önce
    GTA VI
  • Drwenski
    GTA 6 ön siparişe açıldı!
    • Drwenski
    • Az önce
    GTA VI
  • A
    G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?
    • Ayhan Dönmez
    • 1 dakika önce
    RAM
  • 23783
    Rawm Leviathan V4 vs ATK A9 Air
    • 23783
    • 1 dakika önce
    Fare
  • Recep Baltaş
    Router tavsiyesi
    • Recep Baltaş
    • 5 dakika önce
    Ağ Donanımları
  • GodOfWar
    Sokak kedileri için kaplara su koyalım
    • GodOfWar
    • 10 dakika önce
    Konu Dışı
  • Arantheim
    Ryzen 7 9800X3D & RX 9070 XT sistem için 27" OLED monitör önerisi
    • Arantheim
    • 10 dakika önce
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • A
    G.Skill TZ5 Royal 2x16 SR Hynix A-die RAM için timing önerisi
    • Ayhan Dönmez
    • 13 dakika önce
    RAM
  • Rıdvan74674
    Bilgisayarın batarya bağlantı noktasından 2 küçük kıvılcım çıktı
    • Rıdvan74674
    • 15 dakika önce
    Dizüstü Bilgisayarlar
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Oyunlar
  • GTA
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt