İddia GTA VI'da Türkçe dil desteği olmadığı için Rockstar Games CİMER'e şikayet edildi

Yapılmaya çalışılan doğru ama başvurulan yer yanlış sanırım. Daha az kullananı olan Lehçe diline dahi destek verilirken Türkçe'ye destek verilmemesi resmen rezillik.
 
Hak etmişler. Hem Türkçe dil desteği yok, hem oyun 4K TL.

Millet 4K TL için ne kadar çalışıyor biliyor musunuz, eyyyy Rockstar Games. Sen kimsin ya?
 
Hazır gün yüzünde değilken çok kurcalamamak lazım diye düşünüyorum. Devletin dikkatini çekerse discord yasağı değil GTA 6 yasağı konuşulabilir bu ülkede bir gün. Şirket Türkiye'ye yatırım yapmak istemiyor bu açık ve net. İngilizce öğrenmek Rockstar'ı Türkçe için darlamaktan daha kolay olsa gerek.
 
Adam haklı aslında. Crack ülkesi Ruslar bile önemsenirken pazar payı fazla olan TR için kimsenin umurunda değiliz. İngilizce öğrenin diyenlerin %90 daha konuşamaması da ayrı ironik.

Bence bu politika nedeniyle GTA 6 için de TR bir Crack ülkesi olmalı.
 
Pintipanda video çekmiş bu konuyla ilgili, çocuğa küfür etmemek için zor tutuyor kendini
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…