Yapılmaya çalışılan doğru ama başvurulan yer yanlış sanırım. Daha az kullananı olan Lehçe diline dahi destek verilirken Türkçe'ye destek verilmemesi resmen rezillik.
Adam haklı aslında. Crack ülkesi Ruslar bile önemsenirken pazar payı fazla olan TR için kimsenin umurunda değiliz. İngilizce öğrenin diyenlerin %90 daha konuşamaması da ayrı ironik.
Hazır gün yüzünde değilken çok kurcalamamak lazım diye düşünüyorum. Devletin dikkatini çekerse discord yasağı değil GTA 6 yasağı konuşulabilir bu ülkede bir gün. Şirket Türkiye'ye yatırım yapmak istemiyor bu açık ve net. İngilizce öğrenmek Rockstar'ı Türkçe için darlamaktan daha kolay olsa gerek.
Adam haklı aslında. Crack ülkesi Ruslar bile önemsenirken pazar payı fazla olan TR için kimsenin umurunda değiliz. İngilizce öğrenin diyenlerin %90 daha konuşamaması da ayrı ironik.