Yapılmaya çalışılan doğru ama başvurulan yer yanlış sanırım. Daha az kullananı olan Lehçe diline dahi destek verilirken Türkçe'ye destek verilmemesi resmen rezillik.
 
Hak etmişler. Hem Türkçe dil desteği yok, hem oyun 4K TL.

Millet 4K TL için ne kadar çalışıyor biliyor musunuz, eyyyy Rockstar Games. Sen kimsin ya?
 
Hazır gün yüzünde değilken çok kurcalamamak lazım diye düşünüyorum. Devletin dikkatini çekerse discord yasağı değil GTA 6 yasağı konuşulabilir bu ülkede bir gün. Şirket Türkiye'ye yatırım yapmak istemiyor bu açık ve net. İngilizce öğrenmek Rockstar'ı Türkçe için darlamaktan daha kolay olsa gerek.