X'de baktım buna millet demiş, yok işte kardeşim, yıl olmuş 2026, gidin İngilizce öğrenin, yok işte Türkiye'nin pazarı yok, önemsenmiyor. Türkler hep crack indiriyor, ondan böyle işte. O zaman diğer olmayan ülkelerin dilleri de şikayet etsin, cart curt vesaire şeyler demişler.
 
X'de baktım buna millet demiş, yok işte kardeşim, yıl olmuş 2026, gidin İngilizce öğrenin, yok işte Türkiye'nin pazarı yok, önemsenmiyor. Türkler hep crack indiriyor, ondan böyle işte. O zaman diğer olmayan ülkelerin dilleri de şikayet etsin, cart curt vesaire şeyler demişler.
Bizim millet oyunda Türkçe dil istemek için uğraşacağına birbirini kuyudan aşağı çekmekle uğraşıyor.
Türkçe dil desteği zor değil, bir grupla anlaşsalar 2 güne çevirirler oyunu.
 
voices38'i bekleriz PC'de sorun yok. Şöylesi teknoloji çağında Rusça ve Lehçe koyup Türkçe koymuyorsa SteamRIP yani. (Not: İngilizce seviyem C2 ama Türkçe çıkması lazımdı)