İlk çıkış fiyatı için normal, Türkiye için kabul edilemeyecek kadar pahalı. Tabii ki yüz binlerce insan çıkacaktır maddiyatı bu oyunu almaya yeten, ancak maalesef çok pahalı bizim için.
Arkadaşlar, GTA 6 fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz? 100 dolar olacağını varsayıyorum. Bu parayı kim verebilecek? Bence Türkiye'de insanların yarısı bu fiyatı veremez. Ancak Epic Games gibi platformlarda gelirse ve indirim olursa belki alınabilir.