GTA VI'nın fiyatlandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlk çıkış fiyatı için normal, Türkiye için kabul edilemeyecek kadar pahalı. Tabii ki yüz binlerce insan çıkacaktır maddiyatı bu oyunu almaya yeten, ancak maalesef çok pahalı bizim için.
 
Uygun fiyat olduğunu düşünüyorum. 199 dolar civarında çıkmasını bekliyordum.
 
Bilgisayara da bu fiyata çıkacak değil mi 80 dolara falan.
 
120-130 dolar bekliyordum, 80 görünce bedava geldi.
 
İnsanların yarısı bu parayı öyle bir verecek ki... Ek olarak, normal bile sayılabilir, maalesef bu fiyat.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…