İlk çıkış fiyatı için normal, Türkiye için kabul edilemeyecek kadar pahalı. Tabii ki yüz binlerce insan çıkacaktır maddiyatı bu oyunu almaya yeten, ancak maalesef çok pahalı bizim için.
 
Arkadaşlar, GTA 6 fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz? 100 dolar olacağını varsayıyorum. Bu parayı kim verebilecek? Bence Türkiye'de insanların yarısı bu fiyatı veremez. Ancak Epic Games gibi platformlarda gelirse ve indirim olursa belki alınabilir.

Kaynak: X (Twitter) – Batuhan Bozkan



Eki Görüntüle 260201

İnsanların yarısı bu parayı öyle bir verecek ki... Ek olarak, normal bile sayılabilir, maalesef bu fiyat.
 
Downgrade olmuş baksanıza ee tabii PS'ye çıkaracaklar ilk normal.

1782339337799.webp


İnsanların yarısı bu parayı öyle bir verecek ki... Ek olarak, normal bile sayılabilir, maalesef bu fiyat.

İnsanlar fiyat algısını kaybetmiş sanırım.