creazy
Başarılı
- Katılım
- 13 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1.233
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 988
Zaten her yılda bir çıkmıyor FIFA gibi. Nadir çıkarıyor. O yüzden çok bir şey olmaz.
Son düzenleyen: Moderatör:
Downgrade olmuş baksanıza ee tabii PS'ye çıkaracaklar ilk normal.
Eki Görüntüle 260209
İnsanlar fiyat algısını kaybetmiş sanırım.