GTA VI'yı aldınız mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Wartz
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 37
  • Görüntüleme Görüntüleme 685
  • Etiketler Etiketler
    gta gta 6
Türkçe destek gelmezse korsan oynayacağım. Alacaktım fakat gördüğüm haberler hayal kırıklığı. Polonya'nın nüfusu 37 milyon ve Lehçe getirmişler. Türkiye 85 milyon ama Türkçe yok. Yok sayılmak çok üzücü. İngilizce öğrenin, yıl 2026 diyenleri de dövmek istiyorum. Ben oyunları kendi ana dilimde oynamak istiyorum. İngilizce biliyorum ama hissiyat olarak istediğimi bana vermeyeceğini biliyorum. O ruhu alamayacağım. Bu yüzden korsan oynayanlara saygı duyacağım bir oyun olacak GTA 6.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Temmuz'da zam bekliyorum, GTA 6'yı da adak olarak adıyorum. Beklentim tutarsa ilk maaşla 5K'lık paketi çekerim direkt
 
Temmuz'da zam bekliyorum, GTA 6'yı da adak olarak adıyorum. Beklentim tutarsa ilk maaşla 5K'lık paketi çekerim direkt
Zam gelmeden gitti ahahaha. Ben de aynısını düşünmüştüm ama cebime kaldı.
 
Almadım ama arkadaş almış, o oynayıp bitirdikten sonra PS5'ini kiralamayı planlıyorum.
 
Türkçe dil desteği ve dublajı olsaydı mutlaka alırdım!

Yetmez, karakter isimleri de Türkçe olmalıydı. Jason, Lucia yerine Polat ile Elif olsaydı direkt alırdım, hatta İstanbul'da geçmeliydi hikaye, hayatta almam artık kahrol Rockstar seni boykot ediyoruz(!)
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…