- Katılım
- 20 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.297
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 5.507
PlayStation veya Xbox'im yok. Almadim bu sebeple. PC'ye portlanacagi zaman benim RTX 3060 bu oyunda nasil olacak cok merak ediyorum.
Zam gelmeden gitti ahahaha. Ben de aynısını düşünmüştüm ama cebime kaldı.Temmuz'da zam bekliyorum, GTA 6'yı da adak olarak adıyorum. Beklentim tutarsa ilk maaşla 5K'lık paketi çekerim direkt![]()
Türkçe dil desteği ve dublajı olsaydı mutlaka alırdım!